Nu på lördag 9 augusti är dags igen, arbetsdag. Höstens första.
samling vid Sunds hamn kl 9 och jobb fram till 12 varpå det i vanlig ordning bjuds på grillad korv och dryck.
Det är planerat att fortsätta med olika saker vid källviksudd men även slyröjning i slänten från kanlvägen mot sundshamn. Arbetsledarna berättar mer.
Oömma kläder är att föredra
Välkomna
/styrelsen